Alla inlägg under oktober 2010

Av E - 31 oktober 2010 18:43

Nu har jag ätit en underbar god middag med mina föräldrar, som äntligen börjar se positivt på mitt beslut, så det känns skönt iallfall. Just nu i början kommer det ju inte bli så jätte mycket att skriva för er alls, men om ni vill tipsa om något eller berätta hur er gravidtet var och allt sånt så är det bara kommentera eller mejla mig på (mammaE94@live.se) på ämnet får ni gärna skriva : "min gravidtet" eller något liknade, så det blir lättare för mig att hitta. Ni kan även adda denna mejl adress om ni känner att ni vill chatta med mig. Dock så vet jag inte jämt när jag har tillgång till datorn, så det kan ju alltid ta ett tag, men jag kommer självklart alltid att svara på kommentarer och mejl. Jag har en dator hemma som jag ska försöka fixa internet på, vi får se hur det går med det. Jag bloggar så fort jag har något vettigt och tid att skriva.


Nu ska jag vänta på att min syster kommer hit och hämtar mig, så jag kan åka hem och plugga. Blir massa plugg nu när höstlovet är nästa vecka, men det blir bra det, jag kommer fixa det här, det vet jag :).

Ni får ha en härlig kväll, måste prata med storebror :)


Kram E


Av E - 31 oktober 2010 15:15

Välkommen till min blogg, denna blogg kommer handla om mig och mitt liv för 9 månader framåt. Jag har fått ett besked om att jag är gravid och jag har nu bestämt mig för att behålla barnet. Jag är 15 år och fyller 16 om en vecka exakt, jag har min kille som kommer finnas vid min sida tills han inte vill mera. Han vet allt och våra planer är att flytta ihop nu, när vi fått detta besked. Än så länge har jag gått 4 veckor +6 dagar, utav vad jag räknade ut på internet. Dock vet jag inte riktigt hur mycket som stämmer av detta, men jag ska kolla mig hos läkaren i veckan som kommmer. Jag kommer EJ lägga ut några bilder på varken mig eller min kille och även heller inte vårt barn som komma skall, tack vare att jag vill att detta ska vara privat tills jag är redo att visa upp mig och barnet. Jag kommer blogg så gott som det går, jag har inte alltid tillgång till datorn och jag går även första året på gymnasiet, som jag precis har bytt till, så just nu blir det mycket pluggande och läxor..
Jag kommer heller inte berätta vart jag bor eller vilken skola jag går på, dock kommer folk som jag känner och de i min omgivning få reda på detta och allt sånt.. Jag har räknat ut på internet att jag är 4 veckor +6 dagar i min graviditet, utav den uträkningen så är jag beräknad till den 5/juli 2011.. Jag är inte riktigt hundra om detta stämmer, men efter kolla hos läkaren kommer riktigt datum och allt sånt upp. Just nu är nyheten färsk fortfarande och mina föräldrar har själva precis fått bekedet ifrån mig, även min killes föräldrar också. Så just nu är det många tankar och funderingar i mitt huvud om allt man ska göra och inte göra, även saker som är bra att veta och så. Det är även både rätt så glad miner från folk i min omgivning och även några sura miner från vissa. Men det är helt klart förståligt eftersom jag endast är 15 fyller 16 och ska bli mamma. Men detta är mitt liv och mitt val, jag hoppas att ni kommer följa med mig på denna resa genom min graviditet, jag vet dock inte om jag fortsätter blogga efter bebisen har kommit. Det visar sig helt enkelt, vi får se hur det blir med det... Jag kan även berätta att jag inte bor hemma, jag bor hos min kära och underbara syster ett tag till, sen får vi se vad som händer.


Men nu ska jag äta middag med min fina familj och sedan fara hem till min underbara och skön sköna säng!! :)


Jag hoppas ni får en trevlig och härlig söndag kväll, för det ska jag ha!


Kram E



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards