Direktlänk till inlägg 31 oktober 2010

God middag och trevligt sällskap !

Av E - 31 oktober 2010 18:43

Nu har jag ätit en underbar god middag med mina föräldrar, som äntligen börjar se positivt på mitt beslut, så det känns skönt iallfall. Just nu i början kommer det ju inte bli så jätte mycket att skriva för er alls, men om ni vill tipsa om något eller berätta hur er gravidtet var och allt sånt så är det bara kommentera eller mejla mig på (mammaE94@live.se) på ämnet får ni gärna skriva : "min gravidtet" eller något liknade, så det blir lättare för mig att hitta. Ni kan även adda denna mejl adress om ni känner att ni vill chatta med mig. Dock så vet jag inte jämt när jag har tillgång till datorn, så det kan ju alltid ta ett tag, men jag kommer självklart alltid att svara på kommentarer och mejl. Jag har en dator hemma som jag ska försöka fixa internet på, vi får se hur det går med det. Jag bloggar så fort jag har något vettigt och tid att skriva.


Nu ska jag vänta på att min syster kommer hit och hämtar mig, så jag kan åka hem och plugga. Blir massa plugg nu när höstlovet är nästa vecka, men det blir bra det, jag kommer fixa det här, det vet jag :).

Ni får ha en härlig kväll, måste prata med storebror :)


Kram E


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av E - 3 november 2010 08:20

Ny blogg, blir förvirrad på denna sida..    www.sextonarochblivandemamma.blogg.se ...

Av E - 2 november 2010 20:15

Nu under kvällen har jag blivit medlem på en ny mamma sida som heter www.familjeliv.se    Även de räknade ut min graviditet, den såg ut som här :   Min graviditet - BF Mån 4 jul 2011 Din graviditet startade Tis 28 sep 2010.Din menscykel är c...

Av E - 2 november 2010 16:30

För er som är nyfikna på hur gamla jag och min man är så kan jag berätta det :) Jag är född : 94-11-07, så jag är 15 år fyller 16 nu om några dagar! :) Min man är född: 89-11-13, han är 20, fyller 21 nu i november om nån vecka :) Vi ha...

Av E - 2 november 2010 15:03

Hjärtat slår ett extra slag när jag tänker på att jag är gravid, är verkligen jätte lycklig att jag fått denna ära, att få bära ett barn i magen. Många ser nog negativt på min graviditet eftersom jag är så pass ung fortfarande, men jag lovar att jag ...

Av E - 2 november 2010 09:22

Godmorgon skulle jag vill vilja skriva, men det stämmer inte riktigt. Vaknade vid 7 imorse och har legat och försökt somnat om efter det, men jag lyckades inte. Har legat och tänkt på allt som snurrar i huvudet på mig, har många olika frågor. Så efte...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards