Alla inlägg den 1 november 2010

Av E - 1 november 2010 20:52

Internet har blivit min bästa vän nu sen jag fick reda på att jag är gravid, det står verkligen ALLT där. Hur långt man är gången, tips, andra berättar om sina graviditeter och mycket mera. Det är verkligen underbart, så jag har spenderat mesta av denna kväll framför datorn faktiskt, jag skulle ha pluggat och ätit middag. Men jag började må illa och kände inget sug för mat då, men nu har jag dragit på mig ett par mjukis byxor och få arslet ur vagnen och göra lite mat. Sedan ska jag hämta mina läxor och sätta fart att plugga lite grann innan det är dags för sängen, jag är verkligen helt slut på kvällarna. Är det vanligt ? är det vanligt att det känns som om man har gått en brottnings match ? Kanske är så i början, måste läsa på lite om det.. Anledningen till varför jag läser så mycket i början, är för jag är trots allt bara 15 än så länge :).


Sedan har jag funderat och tänkt väldigt mycket på det här med bilder i bloggen och jag har kommit fram till att jag kommer lägga upp bilder, så fort jag kommer in i min graviditet lite mera. Det kommer bli mag-bilder och lite allt möjligt, dock vet jag inte hur många som känner mig kommer läsa denna blogg.. Det visar sig helt enkelt, spännande att chocka många ansikten :). 


Men nu ska jag äta, plugga och sedan ha en dejt med min kudde för natten :)


Kram E   

Av E - 1 november 2010 17:17

Hej kära blogg/dagboken. Denna dag har varit fart fylld rätt mycket, började med tidig och slutar säkert sen kväll.  Min kära kille kom till mig igår kväll och jag åkte med honom hem till honom tidigt imorse, sedan efter frukost och så. For vi iväg för att prata med en barnmorska, sagt och gjort så pratade vi med en tjej. Fick reda på att jag är i 5:e veckan exakt nu då, men kunde inte skriva in mig där eftersom jag inte bor där. Men det gör inte mig något, för hon verkade mest som hon tyckte att jag skulle göra abort, vilket jag inte tänker eller vill göra. Så jag ringde till barnmorske mottagningen där jag bor och fick en tid, den 8 / december. Då har jag gått ungefär 9 veckor tror jag att jag räknade ut :). Så nu är det rätt lugnt fram tills dess, hon skulle skicka hem några papper till mig om graviditeten och lite sånt. Men annars är det inget som händer förutom höstlov och sedan massa skola, som jag även måste prata med :). Men nu ska jag ta in mina kära hästar och sedan äta middag ensam tråkigt nog. Men jag överlever, ska plugga när jag ändå är i farten :).. 

Ha en härlig måndags eftermiddag, skriver  kanske mer sen !


Kram E

  

Detta är ett 5 veckors foster, (hoppas ingen blir stött eller äcklad)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards