Direktlänk till inlägg 1 november 2010

5:e veckan

Av E - 1 november 2010 17:17

Hej kära blogg/dagboken. Denna dag har varit fart fylld rätt mycket, började med tidig och slutar säkert sen kväll.  Min kära kille kom till mig igår kväll och jag åkte med honom hem till honom tidigt imorse, sedan efter frukost och så. For vi iväg för att prata med en barnmorska, sagt och gjort så pratade vi med en tjej. Fick reda på att jag är i 5:e veckan exakt nu då, men kunde inte skriva in mig där eftersom jag inte bor där. Men det gör inte mig något, för hon verkade mest som hon tyckte att jag skulle göra abort, vilket jag inte tänker eller vill göra. Så jag ringde till barnmorske mottagningen där jag bor och fick en tid, den 8 / december. Då har jag gått ungefär 9 veckor tror jag att jag räknade ut :). Så nu är det rätt lugnt fram tills dess, hon skulle skicka hem några papper till mig om graviditeten och lite sånt. Men annars är det inget som händer förutom höstlov och sedan massa skola, som jag även måste prata med :). Men nu ska jag ta in mina kära hästar och sedan äta middag ensam tråkigt nog. Men jag överlever, ska plugga när jag ändå är i farten :).. 

Ha en härlig måndags eftermiddag, skriver  kanske mer sen !


Kram E

  

Detta är ett 5 veckors foster, (hoppas ingen blir stött eller äcklad)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av E - 3 november 2010 08:20

Ny blogg, blir förvirrad på denna sida..    www.sextonarochblivandemamma.blogg.se ...

Av E - 2 november 2010 20:15

Nu under kvällen har jag blivit medlem på en ny mamma sida som heter www.familjeliv.se    Även de räknade ut min graviditet, den såg ut som här :   Min graviditet - BF Mån 4 jul 2011 Din graviditet startade Tis 28 sep 2010.Din menscykel är c...

Av E - 2 november 2010 16:30

För er som är nyfikna på hur gamla jag och min man är så kan jag berätta det :) Jag är född : 94-11-07, så jag är 15 år fyller 16 nu om några dagar! :) Min man är född: 89-11-13, han är 20, fyller 21 nu i november om nån vecka :) Vi ha...

Av E - 2 november 2010 15:03

Hjärtat slår ett extra slag när jag tänker på att jag är gravid, är verkligen jätte lycklig att jag fått denna ära, att få bära ett barn i magen. Många ser nog negativt på min graviditet eftersom jag är så pass ung fortfarande, men jag lovar att jag ...

Av E - 2 november 2010 09:22

Godmorgon skulle jag vill vilja skriva, men det stämmer inte riktigt. Vaknade vid 7 imorse och har legat och försökt somnat om efter det, men jag lyckades inte. Har legat och tänkt på allt som snurrar i huvudet på mig, har många olika frågor. Så efte...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards